Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2009 17:55 - Смъртта на гости дойдЕ
Автор: napolitano Категория: Поезия   
Прочетен: 792 Коментари: 0 Гласове:
0



 * * *

 

Какво си ме зяпнала с тия празни очи?!

В мене ли гледаш, плашиш ли някого?!

Нищо не казваш, а? Гледаш - мълчиш,

а може би жива била си и ти някога?!...

Костите сиви, даже чернеят,

от много време така си ходиш ли?

Когато те видят, всички немеят?!

И какво сега? Ще ме споходиш ли?!...

Аааа, чакаш! Защо? Ето ме тука!

Гледаш ме, стиснала тази коса...

Е, хайде давай! Дано е наслука,

или се уплаши - чу ми гласа?!...

Може би всички, дето те виждат

в последния миг от живота си,

загубват гласа си - само замижват

и приемат покорно съдбата си?!

Е, тука си сбъркала, мила ми "сестро",

хич не ме плашиш, все ми е тая!

Ела, вземи ме - виртуозни... маестро,

чувствам как ледено край мене витаеш...

Хайде, влизай, но затваряй вратата,

че камината скоро запалих,

пък аз ще черпя по едно за... отплата...

Аааа, не пиеш! Забравих!...

Ай кажи нещо де и стига ме зяпа,

какво се чешеш по голото теме?...

Аз, мила... с тая заплатка...

Отдавна те чакам - от време...

Идваш сега! Ама я да се махаш!!!

Иди да плашиш болни и жадни,

не дойде тогава, когато те чаках,

а сега ми се правиш на... важна!

Ако ще влизаш, влизай накрая,

щото ми пИсна от... тайните ти!

Ма... к"во ли съм седнал с теб да се мая?...

Айде пътувай! И... майната ти!!!



Тагове:   смъртта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: napolitano
Категория: Поезия
Прочетен: 75608
Постинги: 95
Коментари: 15
Гласове: 51
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930